fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

מדוע משתלם יותר לבנות אתר בוורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן ובניית האתרים הפופולרית בעולם. יש לכך לא מעט סיבות. למעשה, מחקרים מראים שלפחות כשליש מאתרי האינטרנט בעולם בנויים במערכת זו. קיימות פלטפורמות רבות אחרות לבניית אתרים, אך הן רחוקות מלהיות הצלחה מסחררת כמו וורדפרס. המערכת התחילה את דרכה ככלי לבניית בלוגים בעיקר, אך היא עברה התפתחות רבה עם השנים וכיום ניתן להקים בה בקלות ובמהירות כל אתר מכל סוג שהוא.

כאשר אדם רוצה לבנות אתר חדש לעסק שלו, מומלץ לבצע בניית אתרים בוורדפרס, ולא בפלטפורמה אחרת. אלו הן הסיבות המרכזיות לכך:

מערכת פתוחה ומודולרית

בניית אתרים בוורדפרס נעשית בקוד פתוח. זה אומר שהקוד של המערכת שקוף וכל מפתח יכול לבנות ולעדכן אתר וורדפרס. כאשר בונים אתר וורדפרס, אין תלות מוחלטת במי שבנה את האתר. ניתן בקלות לקחת את הקבצים של האתר ולהעביר אותם למפתח אחר.

בנוסף, בניית אתר וורדפרס נעשית באופן שקל מאוד לנהל לאחר מכן. גם אנשים עם הבנה טכנולוגית מועטה יחסית וחסרי ניסיון בפיתוח אתרים יכולים בקלות לעדכן את התכנים באתר שלהם. כך נחסך כסף רב.

ספריית תוספים עשירה

עלות הפיתוח של אתר וורדפרס היא זולה יותר מאשר פיתוח אתר מאפס. המערכת כוללת ספריית תוספים עשירה, שרבים מהם מוצעים בחינם, ומאפשרים לבצע כמעט כל פעולה באתר שניתן לחשב עליה. ישנם תוספים שקשורים בעיצוב ובמדיה. ישנם תוספים טכניים שיכולים לסייע לשפר את מהירות טעינת הדפים באתר, למשל. ישנם תוספים המאפשרים לשפר את יכולות קידום האתר בגוגל – ועוד תוספים שמשמשים לכל מטרה כמעט.

בנוסף, ניתן לבצע במערכת שינויים בעיצוב האתר בקלות ובמהירות. כך זמן פיתוח ועריכת האתר מתקצר והדבר מוזיל מאוד את עלויות הפיתוח של אתר הוורדפרס.

המערכת האידיאלית

בעזרת בניית אתרים בוורדפרס ניתן לקבל אתר מעוצב היטב, שמתאים לכל סוגי המסכים (אתר רספונסיבי), וכולל מערכת ניהול פשוטה ואינטואיטיבית. בניית אתר וורדפרס היא תהליך קצר יחסית ופשוט – ולכן היא הפתרון המושלם להקמת אתרים בעידן הנוכחי וחוסכת משאבים רבים של זמן וכסף, לעומת מערכות אחרות או לעומת הקמת אתר "מאפס".

BE SMART

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.