fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

עיצוב לוגו קונספט

היתרונות שלנו בעיצוב לוגו

האהבה שלנו לעיצוב יצירתי, חכם ומדויק היא המפתח! היתרון שלנו נמצא בהשקעה הבלתי מוגבלת בכל עיצוב לוגו חדש. החשיבות של עיצוב לוגו חדש ידועה לנו ואנחנו ניגשים לפרויקט במקצועיות רבה. המורכבות של עיצוב לוגו חדש גם היא ידועה לנו ואנחנו מפשטים אותה על ידי מחקר, ניתוח ומחשבה. השיטה שלנו לעיצוב לוגו מושלם היא לחשוב כמו הלקוחות הטובים ביותר שלכם.

מתי צריך לוגו חדש?

ישנם 3 מצבים בהם אפשר או צריך לוגו חדש:

עסק חדש – פתחתם עסק חדש? אתם צריכים לוגו חדש וכדאי כבר בהתחלה להשקיע בלוגו קונספט לטווח ארוך.

שינוי פעילות עסקית – עברתם שינוי מהותי בפעילות שלכם? מומלץ למנף את זה בעזרת עיצוב לוגו חדש או אפילו מיתוג עסקי חדש.

מיתוג מיושן – המיתוג שלכם לא רלוונטי? המתחרים יצירתיים יותר? לא השקעתם מעולם בלוגו קונספט ועכשיו זה מפריע לכם? לוגו חדש \ מיתוג חדש יחד עם פעילות שיווקית יחזירו אתכם למשחק.

אם חשבתם לשנות לוגו ואתם לא נמצאים באחד מהמצבים האלה, כדאי שתשקלו שוב ותבררו מהי הסיבה שבגללה החלטתם לשנות את הלוגו שלכם.

למה לוגו קונספט?

לוגו קונספט הוא לוגו עם רעיון מרכזי המעביר מסר עיקרי המאפשר יצירת חיבור רגשי, ערכי או מקצועי. זה לא אומר שהלוגו צריך להיות מורכב מידי או פשוט מידי אלא מדויק עם כוונה תפיסתית לגבי המהות של העסק שלכם. עולם השיווק החדש הוא בעל דרישות גבוהות ועל מנת להיכנס לזירה עליכם לדעת את החוקים אחרת אתם עלולים להפסיד. אחד החוקים הבסיסיים של עולם השיווק החדש הוא "שיווק חברתי באמצעות רגש". זאת אומרת חיבור אנשים למותג שלכם על ידי מסר שיש לו שיח חברתי הנוגע לקהל היעד.

לוגו שמאחורי העיצוב שלו לא עומד רעיון לא יהיה בעל ערך מבחינה שיווקית לעסק שלכם ומהר מאוד תגיעו למסקנה שצריך לשנות אותו. כחלק מהפרויקט אנחנו מקדישים זמן רב בכדי לגבש את אותו רעיון ולהפוך אותו לסימן ויזואלי קל לזיהוי.

על מנת לחזק את המסר מתווסף ללוגו סלוגן שהוא משפט קצר העוזר להבין את הקונספט באופן מדויק יותר. לעתים ניתן לשדר באופן יזום מסר נסתר שאינו גלוי בהכרות הראשונה עם הלוגו. הסלוגן מעורר שאלות ורצון להתעניינות עמוקה יותר וזו דרך נוספת להשיג ערך מוסף מהלוגו שלכם.

עיצוב לוגו קונספט מוצלח

בכדי לעצב עבורכם לוגו קונספט מוצלח אנחנו דואגים לכמה נקודות חשובות:

לוגו קונספט מוצלח יהיה "על זמני" ותמיד רלוונטי מבחינה ויזואלית.

לוגו קונספט מוצלח יכול "לעמוד לבדו" ללא סלוגן וללא תוכן נוסף ועדיין לספק את הערך שעבורו הוא נוצר.

לוגו קונספט מוצלח יכול "לשנות צבעים" מבלי לפגוע ברעיון או במיתוג העסקי.

לוגו קונספט מוצלח יכול "לשנות צורה" ולא לאבד שייכות.

לוגו קונספט מוצלח יהיה מושלם עבורכם באופן האישי והמקצועי כאחד.

חשוב לדעת!

אם החלטתם לעצב לוגו חדש עבור העסק או המותג שלכם - אל תמהרו. קבעו זמן סביר לביצוע הפרויקט, גבשו רעיון מקורי, סיקרו את המתחרים (אך אל תעתיקו מהם) ואל תשכחו שלוגו חדש לא יעשה שינוי אם לא תפיצו את הרעיון שלכם באמצעות שיווק דיגיטלי במקומות הנכונים.

תהליך לעיצוב לוגו: התהליך שלנו לעיצוב לוגו, בין אם זה חלק ממיתוג עסקי שלם ובין אם זה עיצוב לוגו בלבד, מתחיל בתהליך הכרת העסק לצורך קבלת מידע כללי וראשוני ולאחר מכן כולל סדרת שאלות לגבי נקודת המבט שלכם לגבי התוצאה הסופית הרצויה של הלוגו. בשלב הבא נשקוד על הרעיון והסלוגן שילוו את הלוגו החדש. לאחר מכן נתחיל בשלב הגרפיקה, ובו נוציא לפועל מספר עיצובים המשקפים את הרעיון שגובש ונצמצם אותם בעזרתכם ללוגו אחד נבחר. הלוגו הנבחר יעבור שיפור לקראת קבלת התוצאה המושלמת. מה שנותר לבסוף הוא להעביר אליכם את קבצי הלוגו במספר פורמטים לצורכי שימוש במדיה הדיגיטלית ובדפוס.
אם עיצוב הלוגו הוא חלק ממיתוג עסקי הוא יספק את הבסיס הגרפי לכל תהליך המיתוג. על מנת לשמור על שפה עיצובית אחידה – הרעיון, המסר, הסלוגן, הצבעים, הטקסט והפונטים יהיו חלק מהמיתוג. התהליך שלנו בעיצוב הלוגו או המיתוג העסקי הוא הליך מוכן ושלם לשימוש בשיווק הדיגיטלי. הדרך בה אנו פועלים מחייבת להעלות אסטרטגיות אפשריות שונות. עם השאלות יגיעו גם תשובות שיעזרו בהמשך הדרך מבחינה עסקית ושיווקית.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.