fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

פיתוח ובניית אתרים

היתרונות שלנו בפיתוח ובניית אתרים

זה שיש לכם אתר לא אומר שאתם קיימים! ביצענו מאות פרויקטים בתחומים שונים ואנחנו יודעים שאתר אינטרנט צריך לספק תוצאות לאחר שעלה לאוויר. האסטרטגיה שלנו ליצירת אתר חדש שבאמת מצליח היא לחשוב כמה צעדים קדימה על פעילות העסק ומטרות האתר ולבנות אתר גמיש ודינמי מבחינת אפשרויות השיווק והניהול שלו.

אפיון מקדים לפרויקט

תהליך בניית האתר מתחיל בעבודת אפיון מקיפה, ניתוח הצרכים ובדיקות מקדימות חשובות – מצב התדמית העסקית, תחום העיסוק, הלוגו, קהל היעד, אפיון המטרות השיווקיות ועוד. הכנות מקדימות אלו, שמתבצעות בשיתופכם, מביאות אותנו ליצור עיצוב אפקטיבי בלתי מתפשר וזהות אחידה לאתר שמניב תוצאות.

עיצוב האתר וחווית משתמש

שלב העיצוב הוא הרגע בו אנחנו מתחילים באמת ליהנות מהפרויקט ולהפוך את היצירה לוויזואלית ומרשימה. האפיון המקדים שערכנו בא לידי ביטוי ביצירת חוויית משתמש נוחה ואנרגטית שבה הגולש יכול לנוע בקלילות בין דפי האתר עם התאמה עיצובית לנושא אותו הוא מחפש.

לא כל בוני האתרים משתמשים במעצבי אתרים! צוות הדיגיטל שלנו מורכב גם ממעצבים גרפיים In-House שמקדישים זמן רב לעיצוב כל פרויקט. לכן האתרים שלנו מעוצבים באופן מדויק וברמה גבוהה. לכם רק נותר להתגאות בנכס דיגיטלי מעוצב וחדשני שירשים את הלקוחות שלכם.

מערכת ניהול אתר

בכדי לשמור על הרלוונטיות של האתר שלכם אתם צריכים מערכת ניהול אופטימלית שכוללת אפשרויות בלתי מוגבלות. כחלק מהפרויקט ניצור לכם אזור ניהול נוח וידידותי עם שליטה מלאה על תוכן האתר ועל הוספת אובייקטים שונים ללא הגבלה.

חשוב לדעת!

בניית אתר תדמיתי לעסק נעשית עם מחשבה מלאה על המסר שאותו העסק מעוניין לשדר ללקוחות חדשים וקיימים. כאשר אנחנו ניגשים לבניית אתר תדמית ניצור אפיון מדויק בשיתופכם, ולאחר שנבין את משמעות ומטרות האתר נוכל להפיק ביצוע שקולע למטרה ומביא תוצאות ממשיות.

חווית משתמש UX! כשהאתר שלכם מספק חווית משתמש מדויקת ונוחות גלישה, הגולשים מבינים שכך אתם נוהגים גם בעולם האמתי. ככל שהאתר יהיה ברור ונגיש יותר, כך דימוי העסק והשירות שלכם יעלה באופן מידי בראשו של הגולש, מה שיביא להמרות גבוהות ולהבאת לקוחות רלוונטיים.
בניית אתרים ב-WordPress! מערכת וורדפרס מספקת רמה גבוהה של יכולות ויזואליות ויכולות ניהול מתקדמות. היתרון הגדול שלה טמון בקלות שבה ניתן לשנות ולשדרג את האתר בכל רגע נתון. זאת בעזרת פיתוח המונים שמתבצע לטובת אתרי וורדפרס בארץ ובעולם.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.