fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

בניית אתרי WordPress

היתרונות שלנו בבניית אתרי WordPress

מערכת WordPress מאפשרת כניסה לעולם בלתי מוגבל של בניית אתרי אינטרנט מבחינה טכנולוגית, אך גם מבחינת חופש הפעולה למעצבי אתרים לבצע את עבודתם ללא תלות במערכת. היתרון שלנו בבניית אתרים בוורדפרס גלום בשיתוף הפעולה בין מעצבי אתרים, מפתחי אתרים ואנשי שיווק דיגיטלי שפועלים In-house ומנהלים עבורכם את הפרויקט באופן יסודי ומהיר.

עיצוב אתרי WordPress

לא מתפשרים על פחות מעיצוב מרשים!
האתר שלכם חייב לספק מראה חדשני, מיוחד ומבודל מאחרים. הוא צריך להיות בעל עיצוב עכשווי ומבנה אתר על זמני שלא יגביל אתכם בעתיד. העיצוב צריך לתת חשק להישאר באתר ולהיחשף למידע הרלוונטי שבו. בתחילת הפרויקט, לאחר אפיון האתר, נתחיל בעבודת העיצוב שתותאם עבורכם באופן בלעדי. העיצוב לא יהיה זהה לאתרים אחרים. בין אם אתם מותג, חנות, נותני שירות או כל גוף אחר – האתר שלכם ישדר לגולשים שאתם הטובים בתחומכם.

חווית משתמש UX
כשהאתר שלכם מספק חוויה ונוחות גלישה, הלקוחות מבינים שכך אתם נוהגים גם בעולם האמתי. ככל שהאתר יהיה ברור ונגיש יותר, כך דימוי העסק ורמת השירות שלכם יעלו באופן מידי בראשו של הגולש, מה שיביא לכמות המרות גבוהה יותר ולהתעניינות שוטפת בתכני האתר.

אחסון אתרי WordPress

למרות ששרת האירוח של האתר שלכם נסתר מעיני הגולשים, הם יושפעו ממנו בכל רגע בעת הגלישה באתר. אחסון אתרים משפיע על מהירות הגלישה ועל תדירות הניתוקים של האתר (סיבה ישירה לאי התקדמות האתר במנוע החיפוש של Google). כאשר בוחרים שרת אחסון, חשוב לעשות את האבחנה באיזה אתר מדובר. יש לקחת בחשבון את כמות התעבורה והתנועה באתר בעת בחירת סוג שרת האירוח עליו תאחסנו את האתר. שרת אירוח אתרים אינו רק מקום אחסון קבצים שממתין לפעולה בעת הצורך אלא גם כולל בסיס נתונים ומידע של קבצים פעילים שמקבלים ומחזירים תנועה תמידית. הקבצים שתעלו לשרת ישפיעו באופן ישיר על תפקוד האתר שלכם, לכן כדאי לבצע החלטה מחושבת בעניין ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים. אך זה לא רק מה שחשוב, ישנם מספר פרמטרים מהותיים נוספים שישפיעו על בחירתכם:

סוג שרת: שרת שיתופי או שרת עצמאי?
גיבוי האתר: גיבוי מתוך מערכת האתר או גיבוי חיצוני יזום?
תחזוקת השרת: אלו פעולות תחזוקה נעשות על מנת למנוע תקלות?
עדכונים: האם מתבצעים עדכוני תוכנה ותוספים המשפיעים על תפקוד האתר?
שירות, ייעוץ והכוונה: האם קיבלתם הכוונה לגבי התנהלותכם עם האתר?
ניהול האתר: מי מנהל את האתר על השרת?
פתרון תקלות: מי מספק פתרון בעת הופעת תקלות טכניות באתר (לא של השרת)?
תמיכה טכנית: האם יש תמיכה לבעיות קריטיות באופן מידי?

אנחנו ממליצים לפעול בשיתוף פעולה בין בונה האתר לחברת אחסון האתרים על מנת למנוע בעיות בעתיד הקרוב והרחוק.

ניהול אתרי WordPress

האתר עלה לאוויר! מה עושים עכשיו?
אל תתנו לאתר שלכם להיות פרויקט חד פעמי וסטטי. ניהול האתר על ידי צוות שיווק דיגיטלי המתמחה בכתיבת תוכן ובתפעול אתרי אינטרנט יגרום לכך שהאתר יהיה תמיד מעודכן ויחסוך משמעותית את זמנכם היקר. ניהול אתרי אינטרנט מומלץ בעיקר לאתרים שהתוכן בהם משתנה בתדירות קבועה. גם אם עד עכשיו הסתדרתם בלי לעדכן את האתר (כי התוכן לא משתנה?!) או שעדכנתם בעצמכם, חשבו על הערך המוסף שתקבלו כשצוות מקצועי ינהל את התוכן באתר שלכם. חשבו על הזמן שתחסכו לכם ולעובדים שלכם וחשבו על הפידבקים והמכירות שיתחילו לזרום ממקור שעד עכשיו היה קפוא. אם הגברת רמת הפעילות העסקית חשובה לכם, הגיע הזמן להתקדם בדרך חדשה ולנהל באופן חכם את הנכסים הדיגיטליים שלכם, שבראשם עומד האתר.

חשוב לדעת!

ראשית, חשוב שתדעו שמערכת וורדפרס מתאימה לכל סוגי האתרים - גדולים, קטנים, אתרי מסחר, דפי נחיתה וכו'. ישנן מערכות CMS לניהול תוכן אתרים באופן ידידותי ונוח אך החיסרון במערכות אלה הוא שהאתר שלכם נמצא בידי מנהל המערכת, ואילו במערכת וורדפרס תוכלו "לאסוף" את הקבצים שלכם ולהעביר לחברה אחרת ולא משנה מהי הסיבה לכך. סיבה נוספת לבנות את האתר שלכם בוורדפרס היא Unlimited options שהמערכת מספקת לכם ולמנהלי האתר שלכם. זאת החל מאפשרויות ניהול התוכן, הגמישות בעיצוב ובחוויית המשתמש ועד לתכונות חדשות שהגיעו לשוק הדיגיטל ו-וורדפרס יודעת לעבוד איתן באופן מושלם ומידי

אפיון אתרים! אפיון האתר הוא בעצם הצעד הראשון בבניית אתר אינטרנט תדמיתי או מסחרי. אפיון אתר אינטרנט הוא צעד חובה בכדי ליצור אתר מנצח להגשמת החלומות העסקיים והשיווקיים שלכם. אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לשלב זה ומשקיעים בו מאמץ רב. כך ניתן פשוט להניח על הנייר את הרעיון ולהפוך אותו למוחשי ובר ביצוע באופן מושלם.
עדיין אין לכם אתר? גם אם אתם חושבים שאתר אינטרנט לא יכול לתרום לכם, חשבו שוב! אתר אינטרנט הוא המקום היחיד ברשת שבאמת שלכם וזהו נכס דיגיטלי שאתם היחידים ששולטים בתוכן הנמצא בו.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.