fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

מיתוג לעסקים Branding

היתרונות שלנו במיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא הדובדבן שבקצפת עבורנו. ההכרות העמוקה הדרושה עם המותג החדש מעניינת ופותחת רעיונות חדשים ויצירתיים. התהליך מעלה אתגרים שלעתים לא הכרנו והתוצאה מתגמלת באופן רגשי ומקצועי כאחד. אנחנו נהנים מהפעילות של הפקת מיתוג חדש לעסק שלכם וכשנהנים מפיקים את התוצאה הטובה ביותר.

להכיר אתכם - מחקר ואפיון

כשמתחילים לבנות מיתוג עסקי חדש מתגלות בעיות ועולות שאלות שלא נשאלו בעבר. עבודת מחקר יסודית עונה על כל השאלות הבסיסיות שכל עסק צריך היה להשיב עליהן כבר בתחילת הדרך. אך רוב העסקים לא הקדישו את זמנם לזה (אולי אתם כן…) ולכן יש לבצע מחקר ולהשתמש בתוצאותיו לביצוע אפיון שיגדיר את הפעילות שלכם. האפיון עונה על שאלות חשובות – מה מניב יותר הכנסה ומה פחות, מה המטרות שלכם כעסק, מותג או מוסד ציבורי; מה מבדיל אתכם מהמתחרים; מה בכלל אתם מציעים ומדוע שיצרכו את זה מכם?! אל דאגה, התהליך מאוד ברור עבורנו ואנחנו נכוון אתכם בכל שאלה ובכל צעד עד שנגיע לאפיון מדויק ונוכל להתקדם לבניית אסטרטגיה מנצחת.

אסטרטגיה ותהליך המיתוג

תהליך המיתוג מתחיל בגיבוש אסטרטגיה שמבוססת על המטרות שלכם (מבלי לכוון לא נפגע). האסטרטגיה תעמיד בפנינו דרך סלולה ל-3 יעדים: זיהוי המותג, הבנת המסר וכיבוש הקהל!

אנחנו יודעים שאתם מחכים לשלב הגרפי של התהליך, אז אחרי שעברנו בהצלחה את שלב הכתיבה נעבור לאובייקט הגרפי הראשון, שהוא ברוב המקרים עיצוב לוגו. הלוגו יספק לנו בסיס גרפי להמשך התהליך של בניית המותג והטמעתו בנכסים הדיגיטליים או הפיזיים שלכם. ללוגו יתלווה תוכן שיווקי, תוכן מקצועי וחומרים גרפיים נוספים בשפה ויזואלית אחידה הדרושים לפעילות שלכם. ככל שנהיה ממוקדים במטרה כך נוכל להגיע לתוצאה מושלמת בפרק הזמן שקבענו מראש.

התוצאה והפרסום

בסיום הפרויקט נוכל להביט למותג החדש בעיניים ולחייך. התוצאה הסופית תאפשר לכם שימוש במיתוג החדש בכל מה שמסמן את המותג שלכם, בין אם הוא פיזי ובין אם הוא וירטואלי. כמובן שהנכסים הדיגיטליים שלכם יקבלו שדרוג עצום וחדשנות שאף אחד לא יפספס. אך כאן לא הסתיימה העבודה – אם אנחנו מדברים על מוצרי מיתוג פיזיים הרי שיש לבצע עבודות דפוס ולשלב את המיתוג החדש על פני העסק מבפנים ומבחוץ. אם מדברים על מותג המבוסס על המדיה הדיגיטלית יש להתחיל תהליך של חשיפה ושיווק לקהל הרחב. אל תפספסו את ההזדמנות לשווק את המיתוג החדש מכיוון שהשלב הנכון ביותר הוא מיד עם עלייתו לאוויר ופרסומו בדיגיטל. השתמשו בזה באופן גלוי והראו לכולם את השינוי וההתחדשות.

חשוב לדעת!

מיתוג עסקי הוא אמנות ויש להתייחס אליו בהתאם. כאשר אתם בוחרים אנשי קריאייטיב ותוכן ליצירת מיתוג חדש תנו להם את הקרדיט לביצוע המשימה - כך תפיקו את התוצאה הטובה ביותר.

הרכיבו את חבילת המיתוג שלכם בעצמכם בהתאם לצרכים ולמטרות ואנחנו נעזור לכם גם בהחלטות של בחירת החומרים למיתוג בכדי שהשימוש בהם יהיה מקסימלי ואפקטיבי.
חבילת מיתוג עסקי יכולה להיות מורכבת מחומרים לדפוס, חומרים למדיה ותוכן לפרסום אך מה שחשוב באמת זה עדכון של כל הנכסים הדיגיטליים והפיזיים והשימוש השיווקי בהם. מומלץ לערוך פגישת ייעוץ שיווק דיגיטלי לתכנון הפרויקט – זה יתרום למיתוג נכון ויעיל.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.