fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

בניית חנות וירטואלית E-commerce

היתרונות שלנו בהקמת חנות וירטואלית E-commerce

זה שיש לכם חנות וירטואלית לא אומר שאתם מצליחים למכור! אנחנו מתייחסים לחנות וירטואלית כאל פרויקט שמהווה כלי חשוב של שיווק ומכירת מוצרים, ומטמיעים כלים המציגים את המוצרים באופן שיווקי ועם חווית קניה מושלמת. הקמנו עשרות חנויות וירטואליות וההכרות שלנו עם התנהגות הגולשים תשמש לכם כיתרון בעולם תחרותי ביותר.

עיצוב חנות וירטואלית

את החנות שלכם באינטרנט הגולשים לא יפספסו! היא תהפוך למובילה בתחום שלכם באופן מובהק ותכלול תצוגת מוצרים מרשימה וחווית קניה נוחה. אנחנו אוהבים להמציא מחדש בכל פעם את דרכי העיצוב והמכירה באינטרנט ומתרגשים מהאינטראקציה עם הגולשים. אתם תוכלו ליהנות מחנות וירטואלית ייחודית וחכמה שמעוצבת בדיוק כמו שחלמתם.

חווית קניה באתר

המטרה שלנו בחנות הוירטואלית היא לספק פשטות, נוחות והבנת המוצר. חנות וירטואלית צריכה למכור ולכן חשוב לספק את המידע הדרוש באופן הגלוי והמהיר ביותר. ישנם מספר דגשים עליהם לא נוותר, והם: תמונות אחידות בעיצוב וביחס הגודל, תוכן ברור, אמין ושקוף ואפשרויות קניה מתקדמות הכוללות שירות מקוון מצוין. דגשים אלו יביאו את החנות שלכם להצלחה ולצמיחה דיגיטלית משמעותית.

אפשרויות ניהול מתקדמות

באמצעות מערכת הניהול המתקדמת בעולם תוכלו לנהל את החנות הוירטואלית בעצמכם באופן יעיל ומהיר. הצוות שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך.

המערכת מתממשקת בקלות לאתרי השוואת מחירים ותאפשר לכם יכולות בלתי מוגבלות של ניהול הזמנות, ניהול משתמשים, ניהול מוצרים, ניהול כלי שיווק וניהול כלי ניתוח של החנות. תוכלו לדעת יותר על המכירות שלכם באתר ולפעול למיקוד ולשיפור התנועה באתר. מערכת קידום מתקדמת תאפשר לכם לקדם את החנות הוירטואלית באופן מצוין בגוגל וברשתות החברתיות.

חשוב לדעת!

חנות וירטואלית היא מימד חשוב נוסף של הפעילות שלכם ויש להקדיש לה זמן לפחות כמו לעסק הפיזי. אם תתייחסו אליה נכון היא יכולה להפתיע אתכם לטובה.

פרסמו כמה שיותר מוצרים – הגולשים אוהבים שפע ויכולת בחירה. כתבו כמה שיותר פרטים על כל מוצר כך שהגולשים יוכלו להתרשם מהמוצר ולדעת עליו יותר.
ערכו מבצעים לעתים קרובות ובאופן קבוע. אם מתאפשר לכם, עשו זאת במועדים קבועים. פרסמו את המבצעים בכל מדיה אפשרית והרחיבו את החשיפה שלהם.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.