fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

אחסון אתרים ושירותי ענן

היתרונות שלנו בשירותי WEB

אחד היתרונות המשמעותיים שלנו הוא היכולת לספק פתרונות אינטרנט ושירותי ענן מהמתקדמים ביותר. אנחנו מציעים את כל מה שאתם צריכים על מנת ליצור פעילות שוטפת באינטרנט. שירותי ענן הם מהשירותים הנצרכים והחשובים ביותר עבור עסקים ומומלץ לרכז אותם במקום אחד לטובת ניהול מרוכז, נוח ויעיל.

אחסון אתרים

אחסון אתרים בשרתים מהירים ומאובטחים במגוון חבילות לבחירה. השירות כולל תחזוקה שוטפת למניעת תקלות, שדרוגי תוכנה, עדכון גרסאות, גיבוי, אבטחה ותמיכה טכנית.

דומיין ותיבות דואר

סיטקום מנהלת אלפי שמות דומיין ותיבות דואר חכמות. אנחנו מציעים רכישת שמות דומיין בכל הסיומות וחבילות תיבות דואר אלקטרוני עם Google, Office365 ותיבות Pop3.

שירות, תמיכה וזמינות

אנחנו הבית שלכם גם בשירות – תמיד אתכם! שירותי ה Web שלכם יזכו ליחס מועדף ושירות בזמינות גבוהה ביותר. שירותי הענן הם השירותים החשובים ביותר לעסק ואנחנו מתייחסים לעניין זה בהתאם עם מגוון אפשרויות לקבלת שירות מהיר ותמיכה טכנית מקוונת ומקצועית.

חשוב לדעת!

מה כל כך חשוב באחסון אתרים? אתר אינטרנט מכיל קבצים שונים ומידע חשוב עבור רוב בעלי האתרים וראוי שמידע זה יהיה מאוחסן במקום בטוח עם יכולות גיבוי מתקדמות וללא קריסות.

שירותי ענן מתקדמים! שריינו את הדומיין שלכם וצרו תיבות דואר עם שם העסק. נהלו את שירותי הענן שלכם בעצמכם ושדרו מקצועיות כלפי הלקוחות.
אנחנו נעזור לכם לבחור את חבילת האחסון המתאימה ביותר עבורכם. לרוב חבילות האחסון נבחרות לפי שטח האחסון הדרוש, נפח התעבורה המשוער ושירותים נוספים להם תזדקקו.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.