fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

קידום עסקים בגוגל

היתרונות שלנו בקידום אורגני בגוגל SEO

בכדי להגיע אל היעד של הבאת האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש, אנו מקדישים שעות ארוכות ולעתים ימים רצופים בכל פרויקט. לא נאפשר למתחרים להשיג אותנו ולא "נירדם בשמירה" מולם. אנחנו יודעים שעבודה שוטפת ומתוכננת תביא לתוצאות ארוכות טווח וזו המטרה שלכם ושלנו. הצוות שלנו הוא בעל הסמכות רשמיות בקידום אורגני בגוגל SEO ועם ניסיון עשיר במחקר שוק, אופטימיזציה וניתוח פעולות הקידום.

הפרויקט שלכם יכנס ל- Google Analytics ולכלים נוספים ובלעדיים שמשמשים לניתוח ושדרוג הקידום על בסיס קבוע. הכלים יאספו מידע רלוונטי עבורנו כמו סטטיסטיקה וביטויים חדשים לקידום ואנחנו נשתמש במידע להמשך תהליך הקידום האורגני.

מחקר מילות מפתח

בכדי לבחור מילות מפתח נכונות עבורכם אנו מבצעים מחקר יסודי של תחום העיסוק שלכם. מחקר השוק מספק לנו מידע רב על קהל היעד ועל האופן בו הקהל מחפש אתכם. אנו משתמשים בידע זה כגורם משמעותי לבחירת מילות המפתח שאותן נקדם.

על מנת להגיע למטרות הקידום האורגני חייבים להרחיב את היקף מילות החיפוש והביטויים. לכן אנו לא מגבילים את מספר המילים והביטויים, אלא מגדירים רמת רלוונטיות ב-5 רמות שונות. כך ניתן להגיע למספר תוצאות גבוה בגוגל והחשיפה לאתר שלכם תגדל בצורה משמעותית.

אופטימיזציה ושימוש בביטויי מפתח

תהליך האופטימיזציה הראשוני מתבסס על מילות המפתח שבחרנו ותפקידו להתאים את האתר למנוע החיפוש Google ולאפשר לו להבין מהם נושאי האתר העיקריים והמשניים. פעולה זו מתבצעת על ידי סריקה של כל דפי האתר בידי גוגל. ככל שהאתר יציג יותר תוכן ויותר עמודים כך מנוע החיפוש יקבל יותר מידע ויוכל להפיץ יותר תוצאות לגולשים בעת החיפוש.

כתיבת תוכן איכותי

התוכן היה ונשאר החלק החשוב ביותר בקידום אורגני בגוגל. כתיבה נכונה אל מול מנוע החיפוש של גוגל תסייע לאתר שלכם להיסרק בצורה אופטימלית ותביא לחשיפה טובה בחיפוש מילים נבחרות. כתיבת תוכן איכותי וסריקה מוגברת של האתר במנוע החיפוש יתרמו משמעותית לקידום האתר ויובילו להתקדמות מבטיחה לעמוד הראשון בגוגל במילים וביטויים רבים. היכולת שלנו להפיק עמודי תוכן בתחומים שונים ומגוונים מוסיפה ליעילות ומקצרת את תהליך הקידום.

חשוב לדעת!

למרבית בעלי העסקים אין זמן להתעסק בכתיבת תוכן איכותי לאתר, בפרסום או בבניית אסטרטגיה דיגיטלית ושיווקית. אנחנו מציעים שירותי כתיבת תוכן שיווקי ותדמיתי בעברית ובשפות נוספות שיסייעו לעסק שלכם להגדיר את עצמו אל מול הגולשים בצורה הברורה והמקצועית ביותר.

קידום אורגני בגוגל – איך עושים זאת נכון? הבסיס לקידום אורגני מוצלח הוא כתיבת תוכן אמתי ואיכותי ובחירת מילות מפתח נכונות אותן נקדם באופן טבעי. ההצלחה מגיעה בעקבות עבודה מקצועית ושקופה הכוללת כלים מתקדמים של ניתוח האתר, ניתוח התנהגות הגולשים וניתוח מתחרים.
קידום אתרים בגוגל SEO מהווה יותר מ-70% מחשיפת עסקים ברשת. עבודת הקידום האורגני מצריכה ניסיון רב והתעדכנות שוטפת של אופן פעולות הסריקה שמבצע מנוע החיפוש של גוגל. צוות הקידום שלנו מוסמך על ידי Google וכבר ביצע פעולות קידום שהביאו אלפי מילים לתוצאות החיפוש במקומות הראשונים.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.