fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

שיווק ברשתות החברתיות

היתרונות שלנו בניהול רשתות חברתיות SOCIAL

אנחנו מתחילים את התהליך בבחירת אסטרטגיה שיווקית ויצירת תכנית עבודה שמגדירה את סדר הפעולות והמטרות העיקריות שלכם ברשת המדיה החברתית. זאת בהתאמה לפעילות העסקית שלכם. לאחר מכן אנו מיישמים את התכנית בשיתוף פעולה במטרה להביא לצמיחה שיווקית מתמדת.

ניהול דפי פייסבוק

ניהול דף פייסבוק עסקי הוא פתרון שיווקי שמתאים לעסקים ומותגים הפונים לקהל הפרטי לצורכי מכירה של מוצרים, שירותים ואירועי תרבות. הוא מתאים גם לגופים שרוצים לשתף מידע עם הקהל הרחב. סוד ההצלחה הוא עניין של שימוש נכון, ממוקד ורלוונטי באפשרויות השיווקיות של פייסבוק. הרשת החברתית מכילה מיליוני חשבונות משתמשים פעילים בישראל, ובפילוח נכון ניתן להגיע לקהל שמתאים לכם.

הקהל האקטיבי בפייסבוק הוא בעיקר בגילאי 30 ומעלה. זהו קהל שמחפש תוכן עם ערך מוסף שניתן להפיק ממנו תועלת. קהל זה אוהב להיות מעורב בתוכן, להגיב, לשאול ולהביע את דעתו. לכן אנו מייצרים אסטרטגיית תוכן שתיצור "מערכת יחסים" חברתית, שיווקית ותדמיתית עם משתמשי הרשת.

ניהול חשבונות אינסטגרם

בעזרת ניהול חשבון אינסטגרם בצורה הנכונה ניתן למשוך אליו קהל צעיר ואטרקטיבי. אינסטגרם היא הרשת החברתית המובילה לשיתוף תמונות וסרטונים והיא עוד צפויה להתפתח מבחינת שיווק עסקי. זוהי עוד סיבה מצוינת לנהל את חשבון האינסטגרם באופן מקצועי.

על מנת שחשבון האינסטגרם שלכם יספק תוצאות דרוש תוכן ויזואלי מרשים וחדשני. אנחנו יודעים לעצב חשבון אינסטגרם עסקי שייצור לעסק תדמית גבוהה ואיכותית. זאת על ידי יצירת פיד מושלם, ניסוח תוכן שיווקי, בחירת תיוגים וניהול שוטף למשיכת עוקבים רלוונטיים.

ניהול ערוצי יוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמת הסרטונים היחידה שמניבה תוצאות. היתרון המשמעותי של העלאת סרטונים לערוץ יוטיוב משלכם הוא שניתן למצוא את הסרטונים האלו בתוצאות החיפוש של גוגל. אנו מתמחים בהקמה וניהול ערוצי יוטיוב לחשיפת תכנים מקוריים ולהגדלת כמות הצפיות והמנויים. הניהול כולל קידום אורגני, יצירת סרטונים, אופטימיזציה והגדרות מתקדמות של מונטיזציה ליצירת הכנסה מהערוץ.

חשוב לדעת!

הרשתות החברתיות הן בעצם ערוץ שיווק חדש שמתנהל בשיטת יחצנות. יעידו על כך כמות שיתופי המידע של הגולשים שיוצרים תוכן שיווקי עשיר מבלי שהתכוונו לכך אפילו. קל מאוד לשתף תמונה או סרטון של הנעליים שקנינו או להעלות בלוג שמדבר על מישהו אחר ותוך מספר דקות התוכן הזה יכול להיות ויראלי. אנחנו יודעים לנצל תכונה זו.

הביטוי "רשת חברתית" מתכוון לקהילות של אנשים שמשתפות מידע ותוכן. רוב העסקים מתייחסים ל"רשתות החברתיות" כאל זירת מסחר ולרוב יש פספוס גדול במטרה השיווקית. תהיו חברתיים ואחר כך מסחריים.
הפעילות החשובה ביותר במדיה החברתית היא היחסים שלכם עם הגולשים – אל תזניחו אותם, תענו להם תמיד, צרו דיאלוג מתמשך ותדאגו לתחזק את הקשר.

הפרויקטים שלנו

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.