fbpx

CITCOM DIGITAL AGENCY

כיצד חנות וירטואלית תגדיל את העסק שלכם?

בעלי עסקים רבים שמוכרים מוצרים בעולם הפיזי והלא וירטואלי מתעניינים באפשרות של הקמת חנות וירטואלית. חנות אונליין יכולה להוות פתרון אפקטיבי ביותר עבור הגדלת היקף המכירות של העסק וגיוס לקוחות חדשים והגעה לקהלים חדשים.

הזמנה של מוצרים עד הבית

לקוחות רבים מעדיפים לקנות מוצרים שהם צריכים דרך האינטרנט. מדובר בפעולה שמתבצעת בנוחות מסלון הבית וחוסכת משאבים של זמן וכסף. קל יחסית לאתר את המוצרים שצריכים באמצעות חיפוש בגוגל ובאתרי מכירה ברשת.

לקוחות אלו יעדיפו לקנות את המוצר ברשת ושהוא יגיע אליהם במשלוח עד לבית. הם לא ילכו לחפש את המוצרים שהם רוצים בחנויות פיזיות. מדובר בנתח שוק גדול יחסית בתחומים רבים. לכן, בעל עסק שמוכר מוצרים ומתחיל לבצע מכירת מוצרים באינטרנט – יכול להגיע לאותם קהלים. קהלים אלו לא היו מגיעים לחנות הפיזית שלו וכך בבת אחת גדלה החשיפה של העסק באופן משמעותי ביותר – כאשר בונים חנות אונליין.

המיקום הגאוגרפי כבר לא משנה

בנוסף, הקמת חנות אונליין פותחת את האפשרות למכור את המוצרים של העסק לאנשים מכל רחבי הארץ. אם לחנות הפיזית מגיעים רק לקוחות מהסביבה הגאוגרפית הקרובה של החנות – לחנות וירטואלית אין מגבלה כזו. אדם יכול לשבת בביתו שבחיפה ולהזמין מוצרים מחנות אונליין שממוקמת פיזית בבאר שבע, למשל. כך יכולה חנות באינטרנט להגדיל מאוד את נפח המכירות של העסק.

חנות פיזית ווירטואלית – השילוב המושלם

הקמת חנות וירטואלית דורשת אמנם השקעה ראשונית לא קטנה של בניית האתר וקידומו. אך ברגע שהחנות מצליחה למשוך לקוחות, גובה ההכנסה של העסק יתחיל לעלות בצורה משמעותית. כמובן שהחנות הווירטואלית צריכה להיות בנויה היטב, להכיל מידע מפורט ותמונות של המוצרים ולהיות מותאמת לכל סוגי המסכים ולמובייל – אך אם מקפידים על עקרונות אלו ניתן ליהנות מהיתרונות של המכירה אונליין.

השילוב המומלץ ביותר הוא של חנות פיזית וחנות וירטואלית. בניית חנות וירטואלית יכולה להפוך לנכס של ממש. אם מבצעים את בניית החנות באופן נכון ומקדמים את האתר היטב – ניתן להגדיל את קהל היעד של הלקוחות הפוטנציאליים של העסק באחוזים רבים. זה מתבטא גם בהגדלה רבה של הכנסות העסק והדבר משתלם מאוד לטווח הקצר והארוך.

BE SMART

מעוניינים באתר חדש?

אנחנו בונים, מפתחים, מעצבים ונושמים אתרי אינטרנט, אחרי מאות פרוקטים מוצלחים, גם לכם מגיע את הטוב ביותר.