ניהול דיגיטלי
היתרונות שלנו בניהול דיגיטלי
אנחנו מתמחים באפיון המצב הקיים של עסקים במדיה הדיגיטלית ובונים אסטרטגיה יסודית להשגת המטרות הנדרשות באופן המידי ולטווח הרחוק. הפעילות שלנו כוללת בחינת תכנית עסקית ובניית תכנית עבודה מתאימה. היתרון המשמעותי שלנו הוא שאנו ערוכים לפעול בכל ערוצי המדיה ובכל הרמות. רוב השירותים מתבצעים In-House ולכן האפשרויות הן ללא הגבלה ובטווח זמן מהיר מאוד.
אפיון צרכים דיגיטליים
הקביעה אלו נכסים דיגיטליים עסק צריך בכל נקודת זמן על מנת להשיג את מטרותיו היא פעולה מקצועית הדורשת ניסיון רב והכרות עמוקה עם פלטפורמות המדיה והפרסום הקיימות. אנחנו מכירים את היתרונות והחסרונות של פלטפורמות הדיגיטל השונות ויודעים להתאים את הבחירה לפי המטרות והתקציבים.
לצורך אפיון מקסימלי אנו עורכים הכרות עם פעילות העסק. הכרות כזו תספק לנו את כל המידע הדרוש לבניית אסטרטגיה דיגיטלית ולעתים גם מעבר לכך. החיבור עם העבר, ההווה והעתיד של העסק גורם לנו להיות חלק מכם וכך ההחלטות שנקבל יהיו רלוונטיות יותר ונכונות יותר.
ניהול נכסים דיגיטליים
לאחר צבירת ידע וניסיון אנו יודעים שניהול נכס דיגיטלי חייב להיות ללא הגבלה בזמן, ללא הגבלה בתוכן וללא הגבלה בהיקף הפעילות. הניהול שלנו בא לידי ביטוי באחריות על כל הפעילות והתנועה המתנהלת בנכסים הדיגיטליים שלכם, במחויבות לתוכן ויצירתיות ברמה גבוהה ובמערכת היחסים עם הלקוחות והגולשים שלכם.
בניית מותג לטווח ארוך
המטרה העיקרית של ניהול דיגיטלי היא בניית מותג, או אם תרצו, הפיכת עסק למוכר ומבוקש ואת זה אנו עושים באמצעות 3 צעדים:
מיתוג – בניית הצד הוויזואלי של הנכסים הדיגיטליים שלכם, הגדרת קהל היעד ואופן ההתקשרות עמו. חשוב מאוד לצאת לדרך עם קריאייטיב חכם ומוכן מראש.
חשיפה – חיבור המותג שלכם עם הקהל הרחב. זהו השלב בו חושפים את המותג ויוצרים חיבור מקצועי וערכי עם טעם של עוד.
מכירה – שיווק המותג, קידום ופרסום שלו עם הנעה לפעולה שניתנת למדידה בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה מראש.
המשך התהליך הוא ניהול דיגיטלי לשימור הקהל, זיהוי הזדמנויות חדשות והזנקת המותג קדימה.