ישנן לא מעט שיטות שיווק לעסקים באינטרנט, אבל מה עושים כאשר אומרים לכם שכל שיטה היא הטובה ביותר? מה באמת מתאים לכם? התשובה היא – אסטרטגיה. כאשר מנתחים את הצרכים והמטרות שלכם ומתאימים אותם ליכולות שלכם ניתן לבנות אסטרטגיה שיווקית עם סיכויים גבוהים להגיע אל היעדים שהצבתם.
קידום אתרים בגוגל SEO מהווה יותר מ-70% מחשיפת העסקים ברשת. עבודת הקידום האורגני מצריכה ניסיון רב והתעדכנות שוטפת באופן פעולות הסריקה של מנוע החיפוש גוגל.
שיווק בפלטפורמות המדיה הדיגיטלית והנעה לפעולה באמצעות קמפיינים ממומנים ושיתופי פעולה. כך ניתן להשיג לידים חדשים, להחזיר לקוחות נוטשים ולהגביר את המודעות התדמיתית והמסחרית.
ניהול מדיה חברתית בפייסבוק ובאינסטגרם נועד כדי לשפר את האינטראקציה עם הלקוחות ולהגדיל את הקהל שלכם. זה מתבצע על ידי תכנון, עיצוב, מיתוג וכתיבת תוכן שמדבר אל הגולשים ומעלה את רמת המעורבות שלהם במינון נכון של מסחריות וערכיות.
תכנון אסטרטגי לבחירת נכסים דיגיטליים ושימוש אפקטיבי בהם לצורכי שיווק, מיתוג ומודעות לעסקים. מתאים לעסקים חדשים, מותגים ולעסקים שמעוניינים לעבור לדיגיטל.